دعای فرج
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علمدارمظلوم
 
مهدویت امام زمان (عج) آیه قرآن حدیث موضوعی وصیت شهدا


 
اول «توجه به لایه‌‌های عمیق پید ایش و ظهور حماسه‌ی 9دی»                                                                                                                    دوم «تأکید بر رویکرد تبیینی و پرهیز از سطحی‌نگری» که ایشان در دیدار هم بر این نکته تأکید کردند.
سوم «تحلیل و تبیین ابعاد و ریشه‌های فتنه‌ی سال 88 و شیوه‌های دشمن در براندازی نرم»
چهارم «تحلیل و تبیین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی حماسه‌ی نهم دی»
پنجم «بهره‌مندی از این قدرت ملی برای مدیریت آینده‌ی انقلاب»
ششم «تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و آرمان‌های حضرت امام (رضوان‌الله‌علیه) و آشکارسازی ابعاد فنته‌ی 88»
هفتم «تحلیل و تبیین جایگاه سرمایه‌ی اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی» و تأکید بر «آگاهی»، «بصیرت»، «اعتماد ملی» و «حضور بموقع ملت در عرصه‌های مختلف»
هشتم «تبیین عمق مردمی انقلاب اسلامی ایران»؛ این‌که مردم، محور تولید قدرت نظام ما هستند و این حقیقت که نظام ما متکی بر اصول و خواسته‌های مردم است.
نهم «توجه به نهم دی به عنوان یک رویداد بزرگ ملی که در بر گیرنده‌ی همه‌ی اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی و با مشارکت همه‌ی آنها است.» به‌خصوص در برهه‌ی پس از انتخابات که آراء همه‌ی رأی‌دهندگان ارزشمند بود. بنابراین موضوع 9دی باید در همان راستای حضور حداکثری مردم تحلیل شود و دسیسه‌های دشمن برای مخدوش کردن این حضور همگانی تبیین گردد.
دهمین نکته‌ هم «تشریح نقش توده‌های مردم به عنوان پایه‌های اصلی انقلاب در جلوگیری از انحراف و سازش با دشمن» است.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/10/6 توسط سرباز جنگ جرم
باعرض سلام خدمت دوستان عزیز. وبلاگ تحلیلی وبصیرت افزایی علمدارمظلوم باهیچ یک از جناح های سیاسی کشور عقد اخوتی نبسته است. باتشکر سرباز جنگ نرم

ابزار مذهبی وبلاگ
روزشمار محرم عاشورا
روزشمار فاطمیه
وضعیت یاهو مذهبی
تمامی حقوق مطالب برای علمدارمظلوم محفوظ می باشد