دعای فرج
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علمدارمظلوم
 
مهدویت امام زمان (عج) آیه قرآن حدیث موضوعی وصیت شهدا

 در این دیدار مطالب مهمی از سوی رهبر انقلاب اسلامی در مورد هدف آمریکا از طرح پیشنهاد مذاکره و دلیل ایران برای پاسخ منفی و همچنین برخی مسائل داخلی عنوان شد.


مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید کردند: اینکه رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است.


رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود، با هشدار به سران سه قوه افزودند: مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند. بنده فعلا نصیحت می‌کنم.


ایشان با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس اظهار کردند: اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست. دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده‌روی بود و لزومی نداشت.


مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: چند سال قبل در صحبت ابتدای سال یادآور شدم که از این به بعد نقشه دشمن بیش از همه متمرکز بر مسائل اقتصادی است. توقع از مسئولان این است که حالا که رفتار دشمن شدت پیدا کرده، شما هم رفاقت‌ها را شدت دهید.

رهبر معظم انقلاب در ادامه، به مساله هسته‌ای کشورمان اشاره کردند و افزودند: ما عقیده داریم سلاح هسته‌ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی‌توانست جلوی ما را بگیرد.


ایشان در ادامه، با اشاره به حضور پرشکوه مردم در 22 بهمن اظهار کردند: نمی‌شود گفت مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی شکایتی ندارند. مشکلات هست، مخصوصا برای طبقات ضعیف، اما این موجب نشد که مردم بین خود و نظام اسلامی فاصله بیندازند.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: بنده مخالفم با این کارها که یک نفر را به عنوان ضدولایت و ضدبصیرت علیهش شعار بدهند و جلسه را برهم بزنند مانند کاری که در قم و مرقد امام اتفاق افتاد. اگر این افراد حزب اللهی و مومن هستند این کارها را نکنند.



نوشته شده در تاریخ شنبه 91/11/28 توسط سرباز جنگ جرم
باعرض سلام خدمت دوستان عزیز. وبلاگ تحلیلی وبصیرت افزایی علمدارمظلوم باهیچ یک از جناح های سیاسی کشور عقد اخوتی نبسته است. باتشکر سرباز جنگ نرم

ابزار مذهبی وبلاگ
روزشمار محرم عاشورا
روزشمار فاطمیه
وضعیت یاهو مذهبی
تمامی حقوق مطالب برای علمدارمظلوم محفوظ می باشد