دعای فرج
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علمدارمظلوم
 
مهدویت امام زمان (عج) آیه قرآن حدیث موضوعی وصیت شهدا

 

امیر قافله صبر و بصیرت
بصیرت خودتان را بالا ببرید، آگاهى خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله‏ ى امیرالمؤمنین را به نظرم در جنگ صفین در گفتارها بیان کردم که فرمود: «الا و لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر».(3) میدانید، سختى پرچم امیرالمؤمنین از پرچم پیغمبر، از جهاتى بیشتر بود؛ چون در پرچم پیغمبر دشمن معلوم بود، دوست هم معلوم بود؛ در زیر پرچم امیرالمؤمنین دشمن و دوست آنچنان واضح نبودند. دشمن همان حرفهائى را میزد که دوست میزند؛ همان نماز جماعت را که تو اردوگاه امیرالمؤمنین میخواندند، تو اردوگاه طرف مقابل هم - در جنگ جمل و صفین و نهروان - میخواندند. حالا شما باشید، چه کار میکنید؟



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/10/6 توسط سرباز جنگ جرم


 
اول «توجه به لایه‌‌های عمیق پید ایش و ظهور حماسه‌ی 9دی»                                                                                                                    دوم «تأکید بر رویکرد تبیینی و پرهیز از سطحی‌نگری» که ایشان در دیدار هم بر این نکته تأکید کردند.
سوم «تحلیل و تبیین ابعاد و ریشه‌های فتنه‌ی سال 88 و شیوه‌های دشمن در براندازی نرم»
چهارم «تحلیل و تبیین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی حماسه‌ی نهم دی»
پنجم «بهره‌مندی از این قدرت ملی برای مدیریت آینده‌ی انقلاب»
ششم «تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و آرمان‌های حضرت امام (رضوان‌الله‌علیه) و آشکارسازی ابعاد فنته‌ی 88»
هفتم «تحلیل و تبیین جایگاه سرمایه‌ی اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی» و تأکید بر «آگاهی»، «بصیرت»، «اعتماد ملی» و «حضور بموقع ملت در عرصه‌های مختلف»
هشتم «تبیین عمق مردمی انقلاب اسلامی ایران»؛ این‌که مردم، محور تولید قدرت نظام ما هستند و این حقیقت که نظام ما متکی بر اصول و خواسته‌های مردم است.
نهم «توجه به نهم دی به عنوان یک رویداد بزرگ ملی که در بر گیرنده‌ی همه‌ی اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی و با مشارکت همه‌ی آنها است.» به‌خصوص در برهه‌ی پس از انتخابات که آراء همه‌ی رأی‌دهندگان ارزشمند بود. بنابراین موضوع 9دی باید در همان راستای حضور حداکثری مردم تحلیل شود و دسیسه‌های دشمن برای مخدوش کردن این حضور همگانی تبیین گردد.
دهمین نکته‌ هم «تشریح نقش توده‌های مردم به عنوان پایه‌های اصلی انقلاب در جلوگیری از انحراف و سازش با دشمن» است.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/10/6 توسط سرباز جنگ جرم

همسران سرداران شهید و فرماندهان برجسته دفاع مقدس در پی برگزاری نشستی با اشاره به پایبندی شهدا به ولایت فقیه تاکید کردند: ادامه راه شهیدانمان را در پیروی در تمام امور از رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، همسران سرداران شهید دفاع مقدس و فرماندهان برجسته جنگ تحمیلی پس از برگزاری نشستی، با صدور اطلاعیه ای بر ادامه راه شهیدان شهیر تاکید کردند: شهدای ما برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و ما ادامه راه آنان را در دفاع از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی یعنی ارزش‌های والای اسلامی، استکبار ستیزی و پیروی در تمام امور از رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌دانیم.
متن اطلاعیه همسران سرداران و اسوه های مقاومت و ایثار به شرح ذیل است:

 

إن الجهاد باب من أبواب الجنة فتحه الله لخاصة أولیائه
بار دیگر شمیم جهاد و شهادت در هفته دفاع مقدس وزیدن گرفته است.
هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است که درهای آُمان به روی خاکیان فرش‎نشین گشوده بود. روزهایی است که خاصان درگاه حضرت دوست یک به یک برگزیده می‌شدند تا هر کدام بر تارک آسمان برای ابد بدرخشند.

 

در این هفته مقدس ما عده‌ای از همراهان شهدا و جان بر کفان دفاع مقدس گرد هم آمدیم تا به عزیزانمان یادآوری کنیم که: اگرچه امروز جسم خاکی‎تان کنار ما نیست اما همان‎طور که شما در زمان حیات مقدستان یار و یاور ولایت فقیه بودید ما نیز اعلام می‌کنیم به فضل و یاری خدا همواره از ولایت فقیه و رهبری دفاع خواهیم کرد.

 

همین‎طور از حافظان نظام، آنان که محکم و استوار از مرزهای اعتقادی تا مرزهای خاکیان جان بر کف دفاع می‌کنند، یعنی از دلاور مردان سپاه پاسداران و باقی‎مانده شهدا حمایت می‌کنیم و به فضل الهی تا روزی که زنده‌ایم از «فاستقم کما امرت» تبعیت خواهیم کرد.

 

شهدای ما برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و ما ادامه راه آنان را در دفاع از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی یعنی ارزش‌های والای اسلامی، استکبار ستیزی و پیروی در تمام امور از رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌دانیم.

 

1 - (فاطمه بی‌غم) همسر سردار شهید محمد بروجردی
2 - همسر سردار شهید نور علی شوشتری
3 - (ناهید ایزدی) همسر سردار شهید احمد کاظمی
4 - (صفیه مدرس) همسر شهید مهدی باکری
5 - (افسر طلوعی) همسر امیر شهید نامجو
6 - (منیژه ساغرچی) همسر سردار شهید ناصر کاظمی
7 - (عذرا رستمیان) همسر سردار شهید رضا دستواره
8 - (شهین موحد) همسر سردار شهید غلامرضا یزدانی
9 - (صدیقه کاوه) خواهر سردار شهید کاوه
10 - (صدیقه عرب‌ها) همسر سردار شهید صالحی
11 - (محبوبه فاضلی دوست) همسر سردار شهید علی قمی کردی
12 - (حوریه حاج حاتم) همسر سردار شهید حاج حاتم
13 - (فاطمه هاشمی) همسر سردار شهید ناصر ناصری
14 - (تهمینه عرفانیان) همسر سردار شهید ولی‌الله چراغچی
15 - (بشر دوست) همسر سردار عزیز جعفری
16 - (سکینه اصلانی) همسر سردار پاسدار محمد کوثری
17 - ( زهرا خلیلی) همسر سردار پاسدار علی فضلی



 



نوشته شده در تاریخ جمعه 90/10/2 توسط سرباز جنگ جرم
<      1   2      
باعرض سلام خدمت دوستان عزیز. وبلاگ تحلیلی وبصیرت افزایی علمدارمظلوم باهیچ یک از جناح های سیاسی کشور عقد اخوتی نبسته است. باتشکر سرباز جنگ نرم

ابزار مذهبی وبلاگ
روزشمار محرم عاشورا
روزشمار فاطمیه
وضعیت یاهو مذهبی
تمامی حقوق مطالب برای علمدارمظلوم محفوظ می باشد