دعای فرج
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علمدارمظلوم
 
مهدویت امام زمان (عج) آیه قرآن حدیث موضوعی وصیت شهدا

به نقل از "ندای یک بسیجی": سردار شهید مهدی ملکی، از فرماندهان لشگر 25 کربلا بود که در جریان عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو بر اثر اصابت ترکش به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوست.

.
تصویر زیر فرزند وی را نشان می‌دهد که دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد و ذهن انسان را می برد به روضه های کربلایی که «یا أبتاهُ مَنْ ذَا الَّذی أَیتمنی علی صِغَر سِنّی؟»
.

شهید ملکی ارادت ویژه ای به امام خمینی (ره) داشت چنانکه وی در در وصیت نامه خود آورده است: « باری ای روح خدا!

از تو بسیار بسیار تشکر می‌کنم که احکام الهی را در این مملکت رواج و جلوی فساد و تباهی را گرفتی و با از دست دادن یاران باوفایت و جگر گوشه‌ت به من و امثال ما راه مستقیم الهی را عنایت کردی…

ای امام عزیز! به خدا که من عاشق تو هستم و از همه مهم‌تر ای بزرگوار! من کوچک‌تر از آنم که از شما تعریف کنم. فقط ندای تبارک و تعالی باید از شما تعریف کند که می‌کند. با معجزات خود به ما می فهماند و این را از اعماق دل و جان می گویم، لحظه به لحظه عمر من به فدای یک لحظه عمر شما ای بزرگوار. و در آخر ای امام بزرگوارم! من جز خون ناقابل خود چیز دیگری برای بقای اسلام ندارم، بدهم و امیدوارم که اول مورد قبول خدای تبارک و تعالی گردد و بعد هم شما ای قلب من و درود همه بندگان خاص خدا بر تو باد و امیدوارم از من راضی باشد…»



نوشته شده در تاریخ شنبه 93/6/29 توسط سرباز جنگ جرم
باعرض سلام خدمت دوستان عزیز. وبلاگ تحلیلی وبصیرت افزایی علمدارمظلوم باهیچ یک از جناح های سیاسی کشور عقد اخوتی نبسته است. باتشکر سرباز جنگ نرم

ابزار مذهبی وبلاگ
روزشمار محرم عاشورا
روزشمار فاطمیه
وضعیت یاهو مذهبی
تمامی حقوق مطالب برای علمدارمظلوم محفوظ می باشد