دعای فرج
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علمدارمظلوم
 
مهدویت امام زمان (عج) آیه قرآن حدیث موضوعی وصیت شهدا

 حمله به شیعیان مصری و سنگباران مراسم میلاد امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ روز گذشته ـ دوشنبه 25 شهریور ـ انتشار اخباری در استان "جیزه" مصر مبنی بر برگزاری مراسم ولادت امام رضا(ع) خشم وهابیون تکفیری این منطقه را به همراه داشت.

تکفیری ها پس از اطلاع از برپایی مراسم جشن میلاد امام علی ابن موسی الرضا (ع) در منزل «فرحت محمد علی» به آنجا یورش برده و با محاصره و سنگباران منزل، عمق کینه خود را به پیروان اهل بیت علیهم السلام بروز دادند .

گفتنی است منزل فرحت محمد علی در شب نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان(عج) نیز میزبان گروهی از شیعیان مصری از جمله شیخ حسن شحاته بود که تکفیری ها با حمله وحشیانه به آن، شیخ حسن شحاته و شه تن از شیعیان را به با وضع فجیعی به شهادت رساندند.

شاهدان عینی به خبرگزاری "آناتولی" ترکیه گفتند: تعدا زیادی از ساکنان روستای "ابومسلم" منزل فرحت علی که از شیعیان سرشناس است را محاصره کردند.

حمله به حرم برادر امام رضا(ع)/ شهادت دو نفر از خدام 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ وهابیون تکفیری که تحت نام‎ "القاعده" در عراق و سوریه، با انجام وحشی ترین اقدامات، آمریکا و فرزند نامشروع آن رژیم صهیونیستی را به اهداف شوم خود نزدیک تر می‏کنند؛ تاکنون از هیچ تلاشی برای کشتار پیروان اهل بیت(ع) فروگذار نکردند.

این گروه تروریستی با اقداماتی همچون "یورش های مداوم به روستاهای شیعه نشین"، "تهدید و تخریب قبور فرزندان اهل‏بیت(ع)" بغض و کینه خود نسبت به شیعیان را علنی کردند.

با اینکه هنوز تصاویر منتشر شده از تخریب حرم و نبش کردن قبر «حجر بن عدی» صحابی برجسته پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ص)، از ذهن مسلمانان جهان پاک نشده است؛ وهابیون در آستانه ولادت امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع)، به حرم مطهر برادر ایشان در عراق حمله ور شدند.

«حسین باوی» مدیر حرم‏های شیعه استان دیالی اعلام کرد: وهابیون مسلح که با هدف انجام اقدامات خرابکارانه در این کشور مستقر هستند، روز گذشته ـ یکشنیه 24 شهریور ـ به حرم مطهر "سید احمد(ع)" فرزند امام موسی کاظم(ع) در منطقه "ابی صیدا" واقع در استان دیالی عراق حمله ور شدند. 

 به محض حمله وهابیون تکفیری تا به دندان مسلح، با خدام حرم که مانع از ورود آنان شده بودند درگیر شدند که این درگیری بیش از یک ساعت به طول انجامید.

به گزارش ابنا، وهابیون ملعون وقتی مقاومت خدام و دفاع آنان تا حد مرگ را دیدند یکی از خدمتگزاران این حرم مطهر را به شهادت رساندند تا اوج خباثت و وحشی‎گیری فرقه خود را به نمایش بگذارند.

همچنین در این حمله تروریستی، یکی دیگر از خدام به شدت زخمی شد که سریعا وی را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

حسین باوی تاکید کرد: با وجود اتفاقات رخ داده، خوشبختانه با جانفشانی خدام، هیچ آسیبی به این حرم مطهر نرسیده است.

تکمیلی: خادم مصدوم پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نایل شد.

اقای من بیا بیا 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/6/26 توسط سرباز جنگ جرم
باعرض سلام خدمت دوستان عزیز. وبلاگ تحلیلی وبصیرت افزایی علمدارمظلوم باهیچ یک از جناح های سیاسی کشور عقد اخوتی نبسته است. باتشکر سرباز جنگ نرم

ابزار مذهبی وبلاگ
روزشمار محرم عاشورا
روزشمار فاطمیه
وضعیت یاهو مذهبی
تمامی حقوق مطالب برای علمدارمظلوم محفوظ می باشد